Toimitus- ja maksuehdot
Tuotteet, tuotehinnat ja toimitusmaksut
Verkkokaupan hinnat koskevat vain verkkokaupassa myynnissä olevia tuotteita, sekä tuotteiden toimituksiin liittyviä kuluja. Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Hintoihin sisältyy arvonlisävero 24%. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.
Maksutavat
Pankkien verkkomaksut, Mastercard, Visa ja Visa electron korttimaksut sekä lasku- ja osamaksumahdollisuus myös kuluttajille.
Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla
Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Seinäruusu toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj. Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
Collector Lasku/Osamaksu Joustoa ja valinnanvapautta – maksa kerralla tai osissa, valitsemassasi tahdissa
Lasku ja tililuotto antavat sinulle lisää aikaa verkkokauppaostostesi maksamiseen. Niitä käyttämällä voit odotella tilauksesi saapumista rauhassa ennen sen maksamista. Maksun voit tehdä joko kerralla laskulla tai pienemmissä osissa tililuotolla, jolloin voit suorittaa kuukausittain sinulle parhaiten sopivan summan ja jakaa maksun enintään 36 kuukauden ajalle.
Laskulla ilmaista maksuaikaa – turvallista ja helppoa asiointia
Laskulla saat aina 45 päivää korotonta maksuaikaa verkkokauppaostoksillesi. Pitkä maksuaika mahdollistaa sen, että ehdit tarkistaa ostoksesi ja tarvittaessa palauttaa sen ennen laskun erääntymistä. Maksuaikaa hyödyntääksesi tarvitset myönteisen luottopäätöksen, jonka hakeminen käy helposti ostotapahtuman yhteydessä. Voit hakea sitä, jos olet vähintään 18 vuoden ikäinen ja sinulla on suomalainen henkilötunnus sekä vakituinen, virallinen kotiosoite Suomessa. Myös luottotietosi tarkistetaan Bisnode Finland Oy:n rekisteristä. Lisätietoja www.collector.fi
Tilaustavat
Tuotteet voi tilata verkkokaupasta, sähköpostilla tai puhelimitse. Myynnin sujuvuuden ja varmuuden vuoksi toivomme, että asiakkaat käyttäisivät ensisijaisina vaihtoehtoina verkkokauppaa ja sähköpostia. Verkkokaupan hinnat, toimitusmaksut ja palautusoikeus koskevat vain verkossa tehtyjä tilauksia.
Yksityishenkilöiden ja yritysten luottotiedot tarkastetaan, jos tilauksia tehdään laskulle. Edellytämme henkilötunnuksen tai Y-tunnuksen antamista luottotietojen tarkastusta varten. Noudatamme voimassa olevaa henkilötietolakia.
Tilaus Ahvenanmaalle
Otathan yhteyttä meihin ensin sähköpostilla info@seinaruusu.fi
Tilausprosessi ja asiakkaan informointi
Kun olet tehnyt tilauksen, saat sähköpostiin viestin vahvistukseksi siitä, että olemme ottaneet tilauksen vastaan. Tilaukset otetaan käsittelyyn viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksen vastaanottamisesta. Jos olet valinnut toimitustavaksi noudon, ilmoitamme kun tuotteet voidaan noutaa myymälästä.
Toimitusmaksu
Pakkaus- ja toimituskulumme 25€/lähetys lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Toimitusmaksu-ehdot koskevat vain verkkokaupasta ostettuja tuotteita. Tarjoukset eivät koske myymälästä, sähköpostitse tai puhelimitse tehtyjä tilauksia (Toimituskulu 25€ koskee kaikkia tilauksia).
Postin kotiinkuljetus
Postin Kotipaketti -palvelu; vastaanottajalle soitetaan jakeluajankohdan sopimiseksi pääsääntöisesti seuraavana työpäivänä lähetyksestä. Tuotteet kuljetetaan perille vastaanottajan kanssa sovittuna ajankohtana (klo 9-21). Tätä vaihtoehtoa käyttäessäsi muista antaa puhelinnumerosi, jotta tiedustelu sopivasta ajankohdasta voidaan tehdä. Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, postitetaan hänelle soittopyyntö jakeluajankohdasta sopimiseksi. Palvelun hinta 35€.
Toimitusajat
Toimitusajat ovat suuntaa antavia. Päivinä ilmoitetut toimitusajat ovat arkipäiviä. Varastossa olevat tuotteet voimme lähettää aina viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksen teosta. Mikäli haluat itse noutaa tilauksesi meiltä, ilmoitamme henkilökohtaisesti, kun se on noudettavissa myymälästämme. Tilaukset, jotka koskevat useampaa tuotetta joilla on eri toimitusaika, postitamme samalla kerralla, sen tuotteen mukaisesti, jolla on pisin toimitusaika. Joskus saattaa käydä niin, että tuote on täysin loppunut tehtaan varastosta, jolloin se jää jälkitoimitukseen. Otamme tuolloin yhteyttä ja ilmoitamme uuden arvioidun toimitusajan, jonka jälkeen voit itse päättää, pidätkö tilauksen voimassa pidemmästä toimitusajasta huolimatta vai perutko tilauksen.
Seinäruusu ei ole vastuussa asiakkaan mahdollisten remonttiaikataulujen muutoksista eikä kuluista, eikä vastaa tuotteiden toimituksiin vaikuttavien kolmansien osapuolien toimitusaikojen muutoksista. Juhlapyhien ajat sekä lomakaudet voivat vaikuttaa viivyttävästi toimituksiin.
Tuotteen palautusoikeus
Kaikilla verkkokaupasta tehdyillä tilauksilla on 14 päivän palautusoikeus siitä lukien, kun olet vastaanottanut tuotteen (ei koske kankaita). Jos tuote ei jostain syystä miellytä, voit palauttaa tuotteen omalla kustannuksella myymäläämme. Toimitamme mallipaloja tapeteista, joten voit varmistaa värisävyn ennen varsinaista tilausta. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton. Tapettirullien, boordien tai tarrojen läpinäkyviä muovikelmuja ei saa avata. Värisävyt tulee tarkastaa ennen avaamista. Tilausten pakkauksissa on ohjeet reklamaatioita varten, mikäli tuote on vioittunut tai siinä on valmistusvirhe. Reklamaatioaika on 30 päivää, joten vaikka et heti tuotetta asentaisikaan, tarkista tuote päällisin puolin heti. Tuotteet tulee tarkistaa myös vuotien leikkausvaiheessa valmistusvirheiden varalta. Tapetoitaessa tapetti tai boordi seinään, hyväksytään samalla tapetin laatu ja oikeellisuus.
Poikkeukset palautusoikeudessa
Emme hyväksy takaisin ylimääräisiksi jääneitä rullia. Asiakkaan tulee varmistaa menekki ennen tilausta. Autamme tarvittaessa menekin arvioimisessa. Huomaathan, että laskemme tapettitarpeen aina tietyllä kaavalla, ja esimerkiksi tapetointitapa saattaa vaikuttaa tapetin menekkiin.
Emme myöskään hyväksy palautuksena postista noutamatta jääneitä tuotteita. Tuolloin perimme toimituksesta ja palautuksesta aiheutuneet kustannukset asiakkaalta.
Palautusoikeus ei koske mittatilauksia, tai omasta kuvasta tehtyjä tapetteja, ellei niissä ole valmistusvirheitä.
Etäkaupassa palautusoikeus ei koske yritysten tai yhteisöjen välillä tehtyä kauppaa, ellei tuotteissa ole todettu virheitä. Palautusoikeudesta voidaan sopia tapauskohtaisesti ennen kaupan tekoa.
KANKAAT
Kankaissa tilauksen mittayksikkö on 1 metri. Määrämittaisesti tilatuilla virheettömillä kankailla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.
Tuotteen palautus
Palautettava tuote on pakattava huolellisesti, jotta se säilyisi vahingoittumattomana. Mikäli tuote vahingoittuu tai katoaa palautuksessa, menetät oikeuden saada hyvitystä tuotteesta. Palautettavassa paketissa on oltava lähetyksessä mukana tullut PALAUTUSLOMAKE täytettynä. Mikäli olet jo maksanut tuotteen, teemme hyvityspyynnön tilauksesi loppusummasta Paytrailille, kun olemme vastaanottaneet palautuksen. Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, poistamme laskun, kun palautus saapuu meille.
Palautuksista tulee aina olla ensin yhteydessä myyjään joko puhelimitse (040 554 9894) tai sähköpostilla (info(at)seinaruusu.fi)!
Virheellinen tuote ja reklamointi
Kaikkien tapettitilausten mukana tulleita työohjeita tulee noudattaa täsmällisesti. Ensisijaisesti korvaamme vialliset tuotteet uusilla. Työ- ja reklamointiohjeiden noudattamatta jättäminen johtaa korvauksen menetykseen viallisista tuotteista.
Asiakas vastaa osaltaan siitä, että tuotteiden mukana tulevat ohjeet tarkistetaan ja annetaan töiden tekijälle luettavaksi, ja että töiden tekijä toimii näiden ohjeiden mukaisesti. Mikäli ohjeita ei noudateta, tai niitä ei anneta luettavaksi, ei Seinäruusu vastaa virheellisten tuotteiden reklamoinneista. Tämän takia on erityisen tärkeää että asiakas valvoo töiden suoritusta. Huomaathan, että reklamaatioaika on 30 päivää.
Hyvitys tuotteista
Mikäli palautus on ollut asianmukainen ja ajallaan saapuva, Paytrail hyvittää tilauksesi loppusumman 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksen.
HUOM. Seinäruusu pidättää oikeuden periä vääristä ja aiheettomista palautuksista aiheutuneet kustannukset asiakkaalta, yritykseltä tai yhteisöltä.
Mihin palautan?
Tuote palautetaan myymäläämme osoitteeseen Seinäruusu, Sammonkatu 13, 33540 Tampere.
ASIAKAS VASTAA PALAUTUSKULUISTA ITSE.
Olethan yhteydessä myymäläämme asian sopimiseksi ennen palautusta joko puhelimitse 040-554 9894 tai sähköpostilla info (a) seinaruusu.fi.
Mallipalat
Suurimmasta osasta valikoimaamme voi tilata mallipaloja osoitteesta info@seinaruusu.fi. Mallipala tapetista auttaa hahmottamaan kuvion kokoa ja siitä näkee aina tapetin oikean värisävyn. Tilaamme mallipalat pääasiassa suoraan valmistajilta, toimitusaika noin 1-3 viikkoa. Mallipalat ovat maksullisia, 1-4 kpl hinta on yhteensä 10€ ja siitä eteenpäin 3€/kpl.
Tietosuoja
Tallennamme asiakkaan yhteystiedot ainoastaan tilausta ja toimitusta varten. Emme luovuta niitä kolmansille osapuolille. Halutessanne voitte pyytää meitä poistamaan tietonne tilauskannastamme.
Muuta
Kaikkiin tilauksiin kuuluu suomenkieliset työohjeet tuotteiden kiinnitykseen.